چگونه نرم افزار شارژ ساختمان سبک زندگی آپارتمان نشینی را تغییر خواهد داد؟

امروزه در آپارتمان ها و مجتمع های بزرگ وجود شخصی که مسئولیت تمامی اتفاقات ساختمان و اداره امور مالی آن را در دست گیرد، بسیار ضروری است. چه بسا وجود قسمت ها و هزینه های مشترک ، اختلافات بر سر مسائل روزمره و سایر موارد، زندگی در کنار سایر افراد در یک ساختمان را بسیار پیچیده و مشکل ساخته است. در این میان حضور شخص یا اشخاصی با عنوان مدیر ساختمان و مجتمع ضروری است. امروزه با پیشرفت علم و مدرنیته شدن زندگی جوامع بشری، استفاده از تکنولوژی مسیر را برای انجام تمامی امور هموار ساخته است. در زمینه اداره امور ساختمان ها و مجتمع ها نیزاستفاده از اپلیکیشن های

مدیریت ساختمان تحت عنوان نرم افزار شارژ ساختمان، راهی به سوی آسان نمودن این امر دشوار گشوده است.

نرم افزار شارژ ساختمان و مسئولیت‌های مدیر ساختمان

گستره وظایف مدیر ساختمان بسیار وسیع می باشد و و مسئولیت‌های زیادی به عهدهٔ مدیر ساختمان است که باید آن ها را به نحو احسن انجام دهد. این موارد شامل:

1. هزینه های جاری ساختمان

 ایمن نگه داشتن فضای ساختمان و برقراری شرایط ست در فضاهای مشترک و اختصاصی با توجه به نظارت مدیریت بر امور ساختمان شامل مراقبت از تأسیسات و لوله کشی ساختمان، نگهداری از حیاط و باغچه‌ها، نگهداری‌های عمومی، تعمیرات ضروری، نظافت و تمیز‌کاری میسر می گردد تا به بهترین شکل انجام شوند.  این موارد ذکر شده، هزینه هایی را شامل می شوند که می توان با استفاده از

نرم افزار ساختمان به صورت عادلانه بین ساکنین توزیع نمود.

3. نظارت برفعالیت سایر افراد

گاهی در ساختمان ها و مجتمع ها نیاز به استخدام افرادیست تا وظایفی خاص را به آن ها محول نمود مانند سرایدار، نگهبانی، مسئولان نظافت، باغبان و… . استخدام کردن این افراد، نظارت بر انجام وظایف بهتر، پرداخت حقوق آن‌ها به عهده مدیر ساختمان می باشد. ثبت تمامی این موارد به عنوان هزینه در

نرم افزار مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد.

نرم افزار شارژ ساختمان و مدیریت بودجه و مستند سازی هزینه‌ها

یکی از مهمترین وظایف مدیر ساختمان جمع آوری شارژ از ساکنین به صورت ماهیانه و تصمیم گیری در مورد نحوه ی هزینه کرد آن می باشد. هزینه‌هایی که مربوط به پرداخت حقوق سرایدار ساختمان، تعمیر و نگهداری ساختمان، زیباسازی و هزینه‌های ضروری و پرداخت قبوض می باشد از این محل تأمین می‌ گردد. تهیه گزارش ماهیانه ازهزینه ها به منظور شفاف سازی نحوه هزینه کرد بودجه و ارائه آن به اهالی ساکن در ساختمان از دیگر وظایف مدیریت می باشد. این اقدام با نصب و راه اندازی نرم افزار شارژ ساختمان توسط مدیر ساختمان و ساکنین به سهولت انجام می شود. تمامی هزینه ها با ذکر عنوان مورد نظر قابل ثبت می باشد تا تمامی ساکنین از آن مطلع گردند.

نرم افزار مدیریت ساختمان  و دریافت شارژ ماهانه از ساکنین

همیشه مسئله ای که جمع آوری شارژ ساختمان را برای مدیر دشوار می سازد جمع آوری آن از ساکنینی است که حتی پس از اینکه هزینه‌های ساختمان برایشان به طور کامل توضیح داده می‌شود، باز هم حاضر نیستند سهم‌شان را از این هزینه‌ها پرداخت نمایند. این موضوع که مدیر بتواند ساکنین را متقاعد به پرداخت شارژ با رضایت کامل نماید و روش‌های مناسبی برای جریمه کردن افرادی که شارژ ماهانه‌شان را به‌ موقع واریز نمی نمایند، در نظر داشته باشد تا حق سایر ساکنین ساختمان ضایع نگردد، از وظایف مدیر می باشد. نرم افزار شارژ ساختمان به صورت جز به جز این موارد را مشخص می نماید تا تمامی ساکنین در جریان امور مالی و قوانین دیرکرد پرداخت شارژ قرارگیرند.

برای استفاده از نرم افزار هومتیک روی این لینک کلیک کنید.

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها